Standy reklamowe – pomogą w wyróżnieniu Twojego towaru!

standy reklamowe

Reklama w miejscu, w którym klienci dokonują decyzji zakupowych, może być naprawdę bardzo skuteczna. Wówczas najczęściej stosuje się specjalne standy reklamowe, które natychmiast przyciągają uwagę. Mogą pomóc w promocji także Twojego towaru! Szeroka gama metod reklamy pozwala na osiągnięcie naprawdę doskonałych efektów w promocji praktycznie każdego typu towaru – także bezpośrednio w sklepie. W tej roli doskonale mogą sprawdzić się standy reklamowe. Co warto o nich wiedzieć?

Stand reklamowy – co to jest?

Standy reklamowe to specjalne stojaki, na których najczęściej umieszcza się produkty, a także informacje reklamowe, na przykład w postaci kolorowych nadruków logo firmy czy miejsc na ulotki. Jest to metoda reklamy ekspozycyjnej, która głównie stosowana jest w sklepach. Stand reklamowy może pełnić funkcję dodatkowej półki. Używany jest najczęściej podczas akcji promocyjnych prowadzonych w marketach, galeriach handlowych, na stoiskach. Najczęściej standy reklamowe wykonane są z kartonu, ale również spotyka się innego rodzaju standy, na przykład z elementami z tworzywa, pleksi, drewna naturalnego w postaci metalowych siatek z haczykami.

Dlaczego warto wybrać standy reklamowe?

Standy reklamowe to propozycja przeznaczona dla każdego przedsiębiorcy, który chce wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji. Standy posiadają wiele zalet, które czynią z nich skuteczną metodę reklamy:

  • przyciągają uwagę – zachęcają potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą
  • podkreślają atuty produktów – dzięki informacjom zawartym na standzie
  • umożliwiają łatwe zapoznanie się z ofertą – pomagają w podjęciu decyzji zakupowej
  • mogą być indywidualnie dopasowane do charakteru promowanych produktów – projekt standu przygotowywany jest na zamówienie
  • są przystępne cenowo – za wykonanie standu nie trzeba płacić wysokiej ceny

Gdzie można zamówić standy reklamowe?

Stojaki tego rodzaju są obecnie oferowane przez wiele agencji specjalizujących się w reklamie ekspozycyjnej oraz outdoorowej. Z aktualnymi ofertami w różnych regionach kraju można zapoznać się online.